انگشتر نقره : انگشتر نقره حدید صینی اصل
نوشته شده توسط : نقره جات

در این مقاله به خواص انگشتر نقره و خواص انگشتر حدید صینی اصل می پردازیم. همچنین در ادامه متن به اذکار توصیه شده در مورد سنگ حدید اشاره می کنیم. اگر قصد خرید انگشتر حدیدی دارید که از کیفیت بالا برخوردار باشد و همچنین اذکار آ« با رعایت آداب حکاکی شده باشد می توانید به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید.

خواص انگشتر نقره

نقره برای درمانی و شکل گیری استخوان، فرم ولایتی و ترمیم پوست واقعا اثر گزار می باشد. نقره غالبا از صدها مواد ضد عفونی اثرگذار می باشد و دلیل زدودن ۶۵۰ نمونه میکروب می گردد وبرای سلامتی بدن آدمیزاد اثرگذار میباشد.
بنابراین زمانی که زیورآلات نقره روی بدن هستند یاری می کنند که انرژی اکثرای انباشته گردد. همینطور به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور یاری می نماید و در نتیجه پوشیدن نقره میسر می باشد شما حس تازگی و قویی نمایید. نقره به شما یاری می نماید که افکار خویش را متمرکز نمایید.
نیزان طور که شما مقدور می باشد قبلا خوانده باشید نقره از طریق پوست جذب می گردد و تاثیر تسکین رنج دارد، به این باعث دستبندهای نقره بسیار پرطرفدار هستند.

پوشیدن خاتم بر روی انگشت خاتمی (انگشت چهارم) دست چپ یا راست علت حذف انرژی اضافی در شوش خون گشته و فشار خون شما کم شدن می یابد.
پوشیدن یک حلقه بر روی انگشت اشاره هر دو دست راست و چپ دلیل عادی گشتن عملکرد دستگاه گوارش می گردد.
برای قوی کردن قلب، توصیه می شود که به طور مداوم یک حلقه نقره را بر روی انگشت کوچک دست چپ بپوشید.
نقره همینطور یک تشخیص دهنده مرض عالی می باشد. چنانچه یک شخص شامل یک مشکل در سیستم غدد داخل ریز باشد، جواهرات نقره تیره می گردند.
چنانچه جواهرات نقره از آنچه که بوده می باشد هم روشن تر شود. همین امر می تواند حاکی از یک اختلال کلیوی جدی باشد، چون عرق علت انتشار موادی شامل نیتروژن می شود، که به زیورآلات نقره واکنش نشان می ولایتد و علت درخشش آنها می شود.
داروهای پزشکی دارای نقره، برخلاف آنتی بیوتیک ها، حاوی یک طیف ضدباکتری وسیع تر می باشند. مهمتر از آن اینکه دلیل ضعیف کردن سیستم محافظتی بدن نمی گردند.
جواهرات نقره روی گردن، اعصاب را ساکت می کند.

خواص انگشتر حدید صینی

گوهر حدید را شبیه یک حرز می فهمند که می تواند بلا را دفع کند و تاثیر آن را خنثی سازد و به منظور محافظتی و ایمن در مقابل خطرات و تسلط بر دشمنان کاربرد دارد.
گوهر حدید هفت جلاله می تواند در باطل کردن طلسم و سحر و ایمن از شر جن کاربرد داشته باشد.

امام صادق (ع) فرمود: «همین خاتمی را از نجاست و بوی گند و نامناسب حفظ کن و آن را درون حمام و توالت نبر ! پس هر کس بر جان خویشش محافظت نیست و از هلاکت می ترسد از همین خاتمی استفاده کند و آن را از دشمنانت بپوشان تا مبادا از آن استفاده کنند و آن را به کسی نده مگر آن که او نیز از شیعیان باشد و به او مطمئن باشی.»

برای هماتیت (hematite) خاصیت ها وفور توضیح گشته که مهمترین همین خاصیت ها به شرح زیر می باشد:

* قوی کردن قلب

* درمان جذب اکسیژن توسط بدن

* تنظیم شوش خون

* بهبود فشار خون

* تصفیه خون

* یاری به تعادل بدن

* تحریک جذب آهن توسط خون و بهبود کم خونی

* تسکین رنج های آرتروز و انقباضات ماهیچه ای

* ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای نخست

* ایجاد نیرو، استواری و نشاط

* بهبود پرخوری و مصرف دخانیات

* قوی کردن تمرکز و حافظه

* ممانعت از جذب امواج منفی دیگران

* قوی کردن اعتماد به نفس و اراده

* سلطه بر وسواس عملی و اعتیاد

* بهبود اضطراب و بی خوابی

اذکار توصیه شده برای انگشتر حدید صینی

1- ذکر ولیم صادق (ع) یا نیزان هفت جلاله و خاصیت ها آن
هماتیت نگینی حیرت انگیز است که شامل فایده های خیلی خاص و منحصر به فردی می باشد به طوری که ولیم صادق می فرمایند خاتم حدید با ذکر مخصوص هفت جلاله را در مقابل بدخواهانتان آشکار نکنید تا از آن استفاده نکنند و آن را به کسی هدیه ندهید مگر از شیعیان ما باشد و از او مطمئن باشید. بر روی نگین هماتیت اذکار خیلی خاصی باید حکاکی گردد. همین اذکار از ائمه ما مخصوصا لیکنم صادق (ع) نقل گشته می باشد که بعضا منسوب به لیکنم علی (ع) می باشد. ذکر هفت جلاله در راستا آورده گشته می باشد:

« اَعُوذُ بِجَلالِ اللّهِ
اَعُوذُ بِکَلِماتِ اللّهِ
اَعُوذُ بِرَسوُلِ اللّهِ
امَنْتُ بِاللّهِ و کتبه
اِنّى واثِقٌ بِاللّهِ وَ رُسُلِهِ
اَشْهَدُ اَنْ لا اله اِلاّ اللّهُ مُخْلِصا »

۲-ذکر زیاد شدن رزق و روزی

ذکر لیکنم صادق (ع) یا نیزان هفت جلاله و خاصیت ها آن
نقل گشته می باشد چنانچه در اولین جمعه ماه رمضان بر نگین حدید ذکر زیر در دو خط حکاکی گردد، برکت و روزی خیلی زیاد شدن پیدا می نماید. (کتاب مکارم الاخلاق صفحه ۹۳)

کعسلهون لا اهـ لا الاول بالله
لا الاء الا آلاوک یا الله

۳-ذکر لیکنم علی (ع)

در حدیثی از ولیم صادق (ع) آمده می باشد: بر روی خاتمی امیر مومنان لیکنم علی (ع) با نگین حدید دعایی در ۷ خط حک گردیده می باشد:

و لکل کرب لا حول و لا قوه الا بالله
و لکل مصیبه نازله حسبی الله
و لک ذنب صغیره و کبیره استغفرلله
و لکن هم و غم فادح ما شاء الله
و لک نعمه متجدده الحمد لله
ما بعلی بن ابی طالب من نعم فمن الله

و همین خاتمی بوده می باشد که حضرت علی (ع) آن را در زمان مواجهه با مشکلات به خصوص در زمان جنگ و رویارویی با دشمن، در انگشتشان می کرده اند. (کتاب مکارم الخلاق صفحه ۹۳)

اینند ذکر زیاد شدن رزق، ذکر مخصوص خاتم ولیم علی (ع) هم جزو سبد محصولات هماتیت در وب سایت فروشگاهی عزت آنلاین می باشد. دقت داشته باشید که حکاکی همان ذکر با اداب کامل و دقیقا به اسم فرد و اسم پدر فرد توسط حکاکان مقام آنلاین حکاکی می گردد تا آن گوهر دقیقا باسم استفاده کننده ثبت گردد تا بیشترین بهره از خاصیت ها حدید شغل گردد. همین حکاکی اختصاصی در حال حاضر تنها توسط عزت آنلاین انجام می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: